مزایای دوربین مدار بسته IP
نوشته شده توسط : negaco

ممکن است دوربین مدار بسته تلویزیونی اچ دی،IP  و MP (مگاپیکسل) یا شبکه ای از سیستم های نظارتی داشته باشید. این دوربین ها به تکنولوژی مشابه دوربین مدار بسته تلویزیونی اشاره دارند. این تکنولوژی رزولوشنی با کیفیت عالی ثبت می کند و فیلم های امنیتی را روی سیستم شبکه ای نشان می دهد.

مزایای استفاده از دوربین مدار بسته IP

این سیستم ها تصاویر با کیفیتی را به شما نشان می دهند. بزرگترین مزیت دوربین مدار بسته تلویزیونی مگاپیکسل تصاویر با رزولوشن عالی و با کیفیت است. این رزولوشن بالا با NVR بیان شده است و به معنی این است که می توانید سطح مشابه جزئیات را همانند یک تصویر زنده ببینید وقتی فیلم های ضبط شده نمایش می دهید. به خاطر افزایش رزولوشن بالاتر از ۲MP شما توانایی زوم دیجیتالی روی تصویر از پیش ضبط شده بدون تصویر پیکسلی با تصویری با رزولوشن پایین دارید.

تکنولوژی های قدیمی تر DVR در مقایسه با CIF یک چهارم جزئیاتی که از قبل دارید، بجز دوربین های اچ دی و ۴CIF سطح مشابهی از جزئیات را مشابه تلویزیون اچ دی ارائه می دهند. رزولوشن ارائه شده در این دوربین ها بالاتر از فول اچ دی است و شما نیازمند حداقل دوربین دو مگاپیکسلی هستید. تا به تصاویر ۴K برسید از اینرو به دوربین ۸ مگاپیکسلی یا بالاتر نیاز خواهید داشت.

کیفیت تصویر مهم است خصوصا اگر شما نیاز به گرفتن اطلاعاتی نظیر تشخیص چهره دارید. برای مشاهده انباری خانه یا تغییراتی که روی کاشی های  سردر منزل صورت گرفته است. کیفیت ضعیف تصاویر ضبط شده از سیستم دوربین مدار بسته آنالوگ می تواند کلی و برای برگرداندن اطلاعات یا تلاش برای تشخیص مثبت بلا استفاده باشد. بسیاری از افراد اولین باری که از سیستم های آنالوگ برای ضبط تصاویر استفاده می کنند شگفت زده می شوند.

امروزه همه افراد از تصاویر با تشخیص عالی روی هر چیزی استفاده می کنند از گوشی های موبایل گرفته تا تلویزیون ها، از اینرو کیفیت تصاویر گرفته شده خصوصا زمانی که پای دوربین مدار بسته در میان است نیاز به دقت بالا و انتخاب خوبی دارد.





:: برچسب‌ها: "دوربین مدار بسته" ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: